Followers

Friday, December 31, 2010

~~CONTEST INSAN KESAYANGANKU~~

selamat tahun baru!

meh, kita join contest cik mija ye..ni 1st contest beliau tau!


ok mija, akk pilih gambo nih...

ni lah Wafa..our precious gift! insan kesayangan saya! dan semua ahli keluarga..
kalau diminta jelaskan, kenapa sayang dia..xde sebab utk tidak sayang Wafa ni..:)
 Wafa ni terlalu istimewa utk saya n suami..anak sulung, cucu sulung, cicit sulung..bahkan piut sulung!sebab Wafa masih lagi ada moyang..iaitu moyang saya lah..pengalaman lahirkan dia secara c-sec emergency betul2 buat dia lagi berharga..mmg xdpat dilupakan pengalaman rasa sakit nk bersalin normal, then sebab ada masalah skit, kena operate last minute..fuhh..bila dia selamat dilahirkan, syukur sangat2 rasa..:) skrg rasa bertuah sangat2 sebab dapat jaga dia sendiri kt rumah, dpt tgk perkembangan dia, n yg paling best, dapat menyusukan dia lagi sampai skrg..tanpa ada campuran susu lagi..syukur sangat2..tgk gelagat2 dia betul2 buat hati rasa tersentuh..sayang sangat2 kat our Love ni..she's everything to us!

saya tag:
terima kasih kepada kwn2 yg di tag di atas..jemput join ye..:) boleh klik SINI..xde dlm tag pn boleh join gak..nk tag semua org xlarat lak..huhu..


tarikh tutup:31 Jan 2011


3 comments:

Nur Syamiza Hadi said...

nixe post akak..
hehehe

semoga berjaya! ;)

nur said...

Selamat Tahun Baru dari ALL IN ONE
ok fizah.. thankyou

adYna said...

tq tag saya ..nnt sy join :) kite geng ar nyusu bdn :)